FAQ

Veelgestelde vragen met FAQ

Komt mijn locatie in aanmerking bij Limpinet Cleaning?
We zijn een duurzame onderneming die de touwtjes graag in handen houden voor klant en milieu. In deze hoedanigheid bieden we als schoonmaakbedrijf onze dienstverlening aan in Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen.

Behoort een proefsessie ook tot de mogelijkheid?

Alles hangt af van hoe iemand dat interpreteert of wenst. We kunnen een éénmalige opdracht per betaling uitvoeren onder contract met optie op verlenging. In dit geval verwijzen wij u graag door naar onze voorwaarden dat onderaan te vinden is.

Hoe verloopt een offerte aanvraag?
Als we een aanvraag binnen krijgen maken wij eerst een afspraak met de klant. Daarna gaan we langs bij deze klant om de plaats te bezichtigen en eventuele wensen te bespreken. In deze fase noteren we o.a. de oppervlakte, vervuiling enz. Tot slot zullen we dan onze op maat gemaakte en vrijblijvende offerte aan de betreffende klant bezorgen.

Onderhouden, schrobben en reinigen is onze passie

Voor wie stelt Limpinet Cleaning haar diensten ter beschikking?

We maken geen onderscheid tussen particulieren en bedrijven. Dus onze diensten zijn voor grote en kleine ondernemingen en ook particulieren kunnen op ons rekenen om een huis, garage, tuin of belangrijke zaken op te kuisen. Wat het ook mag zijn: we poetsen, boenen en dweilen het voor u.

Kan ik op zaterdag, zon -en feestdagen bij Limpinet Cleaning ook terecht?

Jazeker, ook dan zijn we ter beschikking om orde op zaken te komen stellen. Is het nu weekend of feestdag we houden het graag voor u proper. Houd in dit geval wel rekening met een bijkomende toeslag.

Worden schoonmaakproducten en materialen door Limpinet Cleaning voorzien?

Ja, onze prijzen en offertes zijn met producten en materialen inbegrepen. Een bijkomende aspect is we werken altijd met professionele en herkende schoonmaakmiddelen dat is goedgekeurd door de EU. We dragen ook ons steentje bij aan het milieu. We zijn tevens ook in het bezit van een VCA-attest want veiligheid staat ook hoog in het vaandel.

Ontsmetten en desinfecteren doet Limpinet Cleaning ook

Werkt Limpinet Cleaning met een contract?

Ja, dat is een must voor beide partijen. Wij hebben op ons beurt de zekerheid dat alle gemaakte afspraken op papier staan en u als klant krijgt de zekerheid dat alle afspraken en prijzen van het contract steeds worden nageleefd. Het contract wordt in drievoud opgesteld.

Welke garanties krijg ik bij Limpinet Cleaning?

In eerste instantie bieden wij altijd de zekerheid dat alle werken correct en kwalitatief worden uitgevoerd. Mocht er toch ontevredenheid optreden dan bekijken we het contract en gaan we na wat het einddoel was. Wanneer dit gegrond is komen wij dit gratis in orde brengen.

Wat zijn de voorwaarden van Limpinet Cleaning?
Bij éénmalige opkuis vragen we 50% voorschot op het totale bedrag inclusief btw vóór de aanvang van de werken.

Elke opgemaakte offerte is slechts 30 kalenderdagen geldig. Daarna moet een nieuw offerte worden opgesteld.

De prijzen voor onze diensten zijn altijd diegene die vermeld staan op onze offerte. 

Al onze facturen moet ten laatste betaald zijn binnen 14 dagen na ontvangst, behoudens indien de offerte een andere vervaldatum bepaalt.

Onze overeenkomsten kunnen worden aangegaan zoals beschreven in onze offertes.

Interesse in onze diensten? Contacteer ons

Share by: